Tuesday, May 19, 2015

Jana Pendapatan dengan Program Affiliate Junction

Teks: siti norliah
Foto: Google

Assalamualaikum.
Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah. Masih lagi diberi kesempatan untuk menulis dan berkongsi maklumat di blog ini.

Sebagai suri rumah kita sentiasa ingin yang terbaik untuk keluarga dan anak-anak kita. Begitu juga dengan saya, pelbagai peluang perniagaan yang bersesuaian dengan masa sebagai suri rumah telah saya cuba.

Pelbagai peluang ada di hadapan kita, hanya kita sahaja yang perlu membuat pilihan yang bijak agar tindakan kita itu tidak memberi kesan negatif pada keluarga. Walaupun niat kita pada awalnya ingin membantu suami menambah pendapatan isi rumah.

Di sini, ingin saya kongsikan sedikit maklumat atau pun mungkin boleh di panggil peluang untuk menambah pendapatan secara berterusan dan di jamin 100%.



Affiliate Junction (AJ) merupakan trend perniagaan baru dalam industri yang mempunyai potensi pertumbuhan yang sangat besar dan ianya  bukan perniagaan MLM.



AJ menjalankan program yang dipanggil Mykad Smart Shopper (MSSP). Program ini memberi satu kelebihan kepada lebih kurang 32 juta rakyat Malaysia, dimana setiap orang yang berbelanja dimana-mana kedai terpilih akan menikmati diskaun yang hebat bergantung kepada berapa jumlah diskaun yang ditetapkan oleh kedai tersebut dengan menggunakan Mykad (IC).

Pengguna hanya perlu mendaftar dan mengaktifkan Mykad melalui Affiliate Agency Mykad yang terpilih untuk menikmati diskaun tersebut.

Oleh itu, pihak AJ memerlukan lebih ramai lagi authorised dealer yang mana tugasnya menjalankan promosi secara offline atau online, mengaktifkan Mykad pengguna dan mencari kedai yang berminat untuk menyertai program ini.

Program ini sah disisi undang-undang malah mendapat kerjasama dengan Jabatan Pendaftaran Negara serta Multimedia Development Corporation (MDec).

Sekiranya ada yang berminat untuk ketahui lebih lanjut boleh hubungi (pm/whatsapp) saya 0177442303. 


No comments:

Post a Comment